Kreme za negu suve kože - Cera di cupra BIANCA i ROSA vs Garnier skin za suvu i osetljivu kožu

Kreme za negu suve kože - Cera di cupra BIANCA i ROSA vs Garnier skin za suvu i osetljivu kožu 

Nekoliko meseci nakon porođaja, verovatno usled hormonskog disbalansa, koža mog lica postala je suva i vapila je je za nekom bogatijom i hranljivijom kremom od onih običnih, uglavnom univerzalanih hidratantnih koje sam koristila kao što su Nivea Soft ili Nivea Care.

Pre toga imala sam normalan tip kože sa blago naglašenom T-zonom u letnjem periodu dok je u najhladnijim zimskim danima bilo dovoljno da namažem ujutru neku od navedenih krema i koža bi bila meka i elastična. Nažalost, pre nekoliko meseci primetila sam da mi je lice nakon nanošenja Nivea kreme samo trenutno glatko i da ubrzo koža na obrazima postaje suva i zbog toga sam odlučila da kupim neku hranljiviju kremu, ali nisam želela da uzimam klasičnu univerzalnu Niveu u plavoj limenoj kutiji jer mi je oduvek bila previše masna.

Cera di cupra Bianca krema za normalnu i mešovitu kožu - recenzija

Čitajući ženske forume naišla sam na komentare o čuvenoj Cera di Cupra kremi. Odlučila sam da kupim Cera di Cupra BIANCA kremu namenjenu za normalnu i mešovitu kožu pošto su žene na forumima uglavnom delile isto mišljenje da je Cera di Cupra ROSA, namenjena za suvu kožu, previše masna i da je samo za tip izrazito suve kože dok BIANCA nije pogodna za masnu i mešovitu kožu zbog svoje guste strukture i "zamašćivanja" T-zone.

Proizvođač Cera di Cupra krema je italijanska kozmetička kuća Ciccarelli koja je osnovana 1957 godine što dodatno opravdava kvalitet ovih proizvoda koji postoje i opstaju na tržištu već nekoliko decenija.


Jedan od glavnih razloga zbog kojeg sam odlučila da uzmem ovu kremu je i anti-age efekat baziran na prirodnim sastojcima kao što su devičanski pčelinji vosak - Cera d'Api 1. 4%, koji stvara film na koži i štiti lice od pojave bora i isušivanja usled vetra i drugih spoljašnjih uticaja, zatim lanolin, vazelin, glicerin (4%) i ši (karite) maslac (shea butter) koji je bogat masnim kiselinama, vitaminima A,E i F, a takođe pruža UV zaštitu, hidrira kožu i ima protivupalna dejstva zbog čega je dobar i za osetljivu kožu sklonu iritaciji.




S obzirom na to da već gazim tridesete i da mi je zaista trebala hranljiva krema nisam pogrešila kada sam kupila Cera di Cupra BIANCA kremu. Krema je kao što i njen italijanski naziv kaže (bianca) bele boje i gušće teksture. Prednost je što se lako razmazuje bez obzira na gustinu, a potrebno je 10,15 minuta da je koža upije. Ima  miris sličan kao kod bebi pudera i krema koji mi je pri prvom mazanju bio malo intezivniji, ali posle nekoliko dana navikla sam na njega.

Koža mi je nakon nanošenja BIANCE meka, glatka, elastična. Nekoliko bubuljica na obrazima, koji su mi pre upotrebe ove kreme bili prilično suvi, su nestale. Nisam imala nikakvih propratnih efekata, kao što crvenilo, iritaicija i slično. Sve u svemu, vrlo sam zadovoljna BIANCA kremom koju sam nanosila uveče i ujutru, a sada samo uveče. 

BIANCA kao i ROSA može da se kupi u tubi od 75 ml i u teglici (kutiji) od 100 ml. Uzela sam je u Lilly-ju, a  cena tube je oko 400 din. dok u teglici košta oko 600 dinara. Na akciji se mogu kupiti za oko 300 odnosno 400 dinara.

Cera di cupra Rosa krema za suvu kožu - recenzija


Kada sam probala Cera di Cupra Rosa kremu shvatila sam da je ipak masna za moju kožu (eventulano bi mi možda odgovarala u izuzetno hladnim i vetrovitim zimskim danima da mi zaštiti i nahrani kožu), ali u letnjem periodu nikako iako sam je vrlo malo stavljala.

Tekstura je slična kao kod Bianca kreme i relativno se lako razmazuje i upija, ali je teška za moju kožu lica. Miris je skoro isti kao kod Biance, malo intezivniji za moj ukus. Rosa je svetlo puder roze boje.

Dobra stvar je što je zahvaljujući prirodnim, hranljivim i regenerišućim sastojcima leti možete korisiti za negu kože kada izgorite na suncu. Rosa i Bianca imaju sličan sastav i obe sadrže lanolin, vazelin, glicerin, pčelinji vosak - cera alba, ceresin.





Garnier skin naturals essentials za suvu i osetljivu kožu - recenzija

Nakon Cera di Cupra Rose, koju sam prestala da koristim bar sad u letnjem periodu, odlučila sam da probam Garnier skin naturals essenitals kremu za suvu i osetljivu kožu koja ima laganu teksturu i gustinu, lako se razmazuje i upija tako da je stavljam malo. Nakon nanošenja ove kreme koža mi je meka, glatka i baršunasta. Predivno miriše na eksrakt ruže odnosno ružine vode, a pored njega sadrži hranljive, negujuće i hidrirajuće sastojke kao što su glicerin, vitamin E, ši maslac. Sa ovom kremom sam oduševljena jer mi lepo hrani i neguje kožu i čini je mekom, a koža lica se ne masti i ne sija što je bio slučaj sa Rosa. Kupila sam je u Lilly-ju na akciji za oko 350 dinara, a redovna cena je 500 din. Pakovanje ima 50 ml i na njemu piše da je ova krema hidrirajuća i umirijuća, da sadrži 96 % sastojaka prirodnog porekla i da je dermatološki testirana. 

Sastojci Cera di Cupra Bianca kreme:

AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM (VASELINA BIANCA), PETROLATUM (VASELINA NERA), GLYCERIN, CERESIN, LANOLIN ALCOHOL, LANOLIN, CERA ALBA (CERA VERGINE D'API), MAGNESIUM SULFATE, PROFUMO (PARFUM), AMYL CINNAMAL, CINNAMYL ALCOHOL, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, GERANIOL, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CETEARYL ALCOHOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, SORBITAN SESQUIOLEATE, STEARYL HEPTANOATE, ISOPROPYL MYRISTATE, STEARYL CAPRYLATE, HYDROGENATED CASTOR OIL

Sastojci Cera di Cupra Rosa kreme:

AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM (VASELINA BIANCA), ), PETROLATUM (VASELINA NERA), LANOLIN, GLYCERIN, CERESIN, CERA ALBA (CERA VERGINE D'API), MAGNESIUM SULFATE, LANOLIN ALCOHOL, PROFUMO (PARFUM), AMYL CINNAMAL, CINNAMYL ALCOHOL, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, GERANIOL, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CETEARYL ALCOHOL, CI 26100, CI 47000. (BEES WAX - CERA D'API 1.4 %, GLYCERIN 4%).

Sastojci Garnier skin naturals essentials za suvu i osetljivu kožu:

AQUA / WATER, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DICAPRYLYL ETHER, ALCOHOL DENAT., GLYCERYL STEARATE SE, POLYGLYCERYL-3, METHYLGLUCOSE DISTEARATE, ZEA MAYS STARCH / CORN STARCH, STEARYL ALCOHOL, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, STEARIC ACID, CARBOMER, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM PHYTATE, ARGININE, MYRISTIC ACID, PALMITIC ACID, PROPANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, TOCOPHEROL, SALICYLIC ACID, LINALOOL, CITRONELLOL, PARFUM / FRAGRANCE.






Коментари