Nivea Soft vs. Nivea Care - moje iskustvo

Nivea Soft vs. Nivea Care - moje iskustvo

Pošto imam normalan tip kože sa blago izraženom T zonom tokom leta i suvljim obrazima u zimskom periodu ne koristim klasičnu Nivea univerzalnu kremu u plavoj limenoj kutiji jer mi je previše masna.

S obzirom na to da Nivea ima kvalitetne proizvode prepoznatljivog prijatnog mirisa ja sam pre tri, četiri godine počela da koristim Nivea Soft univerzalnu kremu, a nedavno sam kupila i Nivea Care, koja se nešto kasnije pojavila na tržištu, pa ću vam u ovom postu  preneti svoje utiske o ovim proizvodima i njihove prednosti i nedostatke.

Pakovanja i cena Nivea Soft i Nivea Care kreme

Ova kreme zapakovane su u plastične belo-plave kutije od 50, 100, 200 ml s tim što je ambalaža Nivea Care modernijeg i privlačnijeg dizajna. Nivea Soft može se kupiti i u pakovanju od 300 ml. 


Razlika u ceni ovih proizvoda nije velika odnosno pakovanje Nivea Soft od 50 ml je oko 240 dinara, od 100 ml je oko 370, 380, od 200 ml - 480, 490 i od 300 ml - oko 600 dinara.


Kutija Nivea Care od  50 ml je oko 300 dinara, od 100 ml je oko 400 din., a od 200 ml je oko 550 dinara što znači da je ono najisplativije jer za oko još sto pedeset dinara dobijate duplo više odnosno za oko 250 din. četvoroduplo. Obe kreme mogu se naći i po 20,30 % nižim cenama na sniženjima u marketima i drogerijama. 


Sastav i dejstvo Nivea Soft i Nivea Care kreme

Na pakovanju Nivea Soft kreme u opisu je navedeno da je to hidratantna osvežavajuća krema obogaćena uljem jojobe i vitamnom E dok na kutiji Nivea Care piše da se radi o brzoupijajućoj kremi za bogatu i intezivnu negu kože što odmah ukazuje na to da ima "jaču" hemijsku strukturu odnosno da je hranljivija i masnija. 

Nivea Soft ima više sastojaka među kojima se izdvajaju voda, glicerin, parafinsko ulje, nekoliko vrsta alkohola. Nivea Care ima manje sastojaka, a neki od važnjih su takođe voda i glicerin, ši maslac (shea butter), zatim suncokretovo ulje, lagani hidro-voskovi (kako je navedeno na sajtu nivea.rs koji se brzo tope u dodiru sa kožom i upijaju, a takođe stvaraju zaštitni sloj - flim), kao i polimer slikon koji se koristi kao sastojak u prajmerima zbog čega je možete upotrebljavati i kao podlogu za puder mada se meni i Nivea Soft pokazala odlična u tom slučaju. 

I Nivea Soft i Nivea Care imaju nežnu i finu kremastu strukturu (ne gustu i masnu) i prijatnog su mirisa koji je nešto blaži kod Nivea Care kreme i gotovo identičan onom kod klasične Nivea kreme.


Sastojci Nivea Soft kreme 

Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Myristyl Alcohol, Butylene Glycol, Alcohol Denat, Stearic Acid, Myristyl Myristate, Cera Microcristallina, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Polyglyceryl-2 Caprate, Dimethicone, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Parfum

Sastojci Nivea Care kreme 

Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Olus Oil, Cetyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Limonene, Parfum

Moje iskustvo sa Nivea Soft i Nivea Care kremom

Obe kreme koristila sam za lice i telo za koje su se i jedna i druga pokazale kao dobre jer lepo neguju i hrane kožu iako je Nivea Soft nešto blaža i hidratantnija mada ja imam normalan tip kože tako da mi gotovo sve odgovara osim izrazito masnih krema. 

Kada je u pitanju lice Nivea Soft mi baš odgovara tokom leta jer mi se koža tada ne isušuje usled hladnoće i vetra i nemam problem ni sa "sijanjem" blago izražene T zone. Pošto mi se zimi isušuje koža lica, posebno na obrazima, Nivea Soft se nije pokazala kao dovoljno hranljiva dok je Nivea Care imala bolje efekte jer je nešto hranljivija i stvara blagi zaštitni film tako da mi se koža nije isušivala preterano mada je na obrazima svakako bila malo suvlja kada je mnogo hladno i duva vetar. 

Zaključak je da je Nivea Soft prava hidratantna krema namenjena za normalnu i mešovitu kožu, ali kada je pitanju nega lica onda je treba upotrebljavati samo tokom proleća i leta odnosno kada je toplo i sunčano vreme dok je Nivea Care hranljivija i može se korisiti i tokom hladnih dana za normalan i mešovit tip kože lica. Za telo, ukoliko imate normalnu kožu, možete obe nanositi tokom cele godine za standardnu negu što ne podrazumeva upotrebu nakon kozmetičkih tretmana kao i za masaže.




Коментари