Koje pelene izabrati za bebu?

Koje pelene izabrati za bebu?

Izbor dobrih pelena za vaše novorođenče česta je tema razgovora i polemika među porodiljama i iskustva su vrlo različita. U razgovoru sa mojim drugaricama i poznanicama kao i tokom pretraživanja foruma shvatila sam da nema pravila i da svaka majka treba sama da proba pelene kako bi uočila koje najviše odgovaraju njenoj bebi.

Mnoge žene su zadovoljne sa najpoznatijim brendom Pampers i nisu ih menjale, druge su opet nezadovoljne i tako je i sa svim ostalim robnim markama. Ja sam eksperimentisala i probala gotovo sve pelene na našem tržištu i preneću vam preneti svoja iskustva.

Prvo što bih napomenula je to da su mi sve vrste pelena bar nekad propustile (neke naravno češće, neke retko) što je normalno jer prosto nekad je količina tečnosti velika i pelena ne može da je apsorbuje, a može se i dogoditi da se pelena pomeri ako nije dobro "fiksirana". Pelene su mi više propuštale dok je beba bila manja što je i logično jer je stolica tada vodenasta odnosno nije čvrsta pa samim tim pelena prima više tečnosti.

Pelene: Pampers, Lumpi, Violeta i Care Delhaize (veličina 4)
Takođe, imajte u vidu da se dimenzije iste veličine pelena razlikuju od proizvođača do proizvođača. Iako ne odudaraju mnogo po merama ta mala razlika ume bude vrlo osetna i vidljiva.

Tenera pelene

sam dobila u paketu na poklon za rođenje deteta i one su često propuštale. Imaju malo zagušljiv miris kao i cela njihova kozmetička kolekcija za bebe. Nisam ih koristila kasnije kada je moja devojčica prešla na čvrstu hranu (samim tim je i stolica čvrsta) pa ne znam da li bi opet dosta propuštale. Ove pelene su nešto manjih dimeznija (uže i kraće) u odnosu na "Pampers" pa su brzo postale tesne odnosno bebe ih brže prerastu što podrazumeva prelazak na veću veličinu. U odnosu na ostale vrste pelena prilično su povoljne pa im je to prednosti mada se moraju češće menjati tako da verovatno kad se svede računica dođe skoro na isto.


Lilly Mamma&Baby 

pelene takođe sam dobila na poklon za rođenje deteta. Uzela sam veličinu dvojku, ali bilo su nešto veće i labavije i nisu mogle lepo da se zategnu jer trake nisu bile elastične. Propustile su dva,tri puta koliko se sećam. Sveopšti utisak - ništa posebno. Bolje su od Tenera pelena, ali su lošije od Pampersa, a cena je neka osrednja shodno i kvalitetu tako da je bolje uzimati ih na akciji ako se već odlučite za njih.


Pampers active baby-dry

su bile moje izbor na početku dok nisam počela da eksperimentišem i jeftinije su od Pampers premium care za koje većina žena kaže da su odlične. Active baby-dry su tanke su u odnosu na dosta drugih pelena, imaju ono prepoznatljivo svetlo zeleno upijajuće jezgro i miris koji je mnogim majkama zagušljiv i zaista ume da bude posebno ako beba prenoći u peleni koja ujutru bude puna. Ređe su propuštale tako da je ocena neka četvorka od 1 do 5. Takođe, prednost Pampersa je što ih imate u gotovo svim radnjama, marketima, apotekama i drogerijama tako da ih uvek možete kupiti na akciji po ceni od oko 1.500 dinara ako vas ne mrzi da pratite popuste (prava cena je oko 1.800 dinara) pa će vas koštati kao i neke jeftinije.

Pelene Babylino Sensitive (vel 5)  i Pufies (vel 4) 

Pufies

su bile moj sledeći izbor i meni su pokazale kao najbolje tako da su to moje omljene pelene iz više razloga. U odnosu na Pampers su veće odnosno malo dublje i šire tako da bolje prianjaju i manje propuštaju. Pampers je propuštao nekoliko puta, a Pufies samo dva puta, a koristila sam pet, šest pakovanja. Takođe, imaju prijatan miris, nisu debele, mekše su od Pampersa, a i materijal izgleda manje sintetički. Povoljnije su malo od Pampersa (koštaju bez  popusta oko 1.300, 1.400 dinara i takođe se često mogu naći na akcijama. Proizvode se u Bugarskoj.

Babylino Sensitive 

pelene proizvode se u Grčkoj iimaju sertifikat po evropskom standardu o potpunom odsustvu štetnih supstanci. Karakteriše ih blag miris kamilice. Nešto su manje odnosno tesnije u odnosu na većinu ostalih jer njihova veličina 4 je za nijansu, dve veća od Pufies 3 što znači da će ih krupnije bebe brzo prerasti mada na pakovanju piše da su za bebe od 7 do čak 18 kg iako nema šanse da ih dete sa 18 kg nosi. Ređe propuštaju, ali više od Pampersa i Pufies-a. Velika pakovanja se mogu naći vrlo povoljno na akcijama iako su bez popusta skuplje malo od Pufies odnosno koštaju oko 1.500 dinara.


Care pelene (Delhaize, Maxi) 

se proizvode u Belgiji odakle je i firma Delhaize odnosno Maxi u čijim se marketima mogu i kupiti. Većih su dimenzija, slično kao Pufies i deblje su poput Babylino Sensitive. Imaju zeleno upijajuće jezgro, blag neutralan miris i šuškav materijal sa spoljašnje strane. Slabije propuštaju. Cena velikog pakovanja bez popusta je oko 1.300, 1.400 dinara (slično kao Pufies) dok su na akciji uglavnom oko 1.000 dinara, a postoje i mala pakovanja koja su oko 300 dinara i imaju 12, 14, 16 pelena u zavisnosti od veličine. Kvalitet je odgovarajuć spram cene.


Violeta double care 

pelene su srednjeg kvaliteta. Nisu ni debele ni tanke, nešto između Pampersa i Pufies-a i malo su tvrđe. Dimenzije su takođe nešto između Pufies-a i Pampersa. Propuštale su nekoliko puta. Cena im je oko 1.500 dinara dok se na akciji mogu naći za od oko 1.000 do 1.200 dinara, a uz njih često ide gratis manje pakovanje Violeta baby vlažnih maramica.Ocena srednja (3).

Lumpi pelene 

su robna marka RODA i IDEA marketa i logično se tamo i mogu kupiti. Veličina i debljina su im srednje, a i malo su kruće kao Violeta. Propuštale su nekoliko puta, a cena im je oko od oko 1.000 do oko 1.300 dinara iako se na akciji mogu naći i za 700, 800 dinara. Odnos cene i kvaliteta je odgovarajuć. Ja sam kombinovala pa sam preko dana koristila npr. Violeta i Lumpi jer više propuštaju, a tokom noći Pampers ili Pufies.





Коментари

  1. ne bih se slozila za violeta double care pelene. ja ih koristim 4 meseca i nikada ali bas nikada nisu propustile. a uzela sam ih zato sto ih je snajka koristila od pocetka sa oba deteta i takodje nikada nisu propustile.nikada.ni trun!
    pritom jako lepo upijaju i moja beba se ne budi nocu zbog mokre pelene dok je ujutru oko 7 apsolutno puna. sa drugim pelenama,osim puffies,se budi jer joj smeta mokra pelena.

    ОдговориИзбриши
  2. Violeta najgore pelene. Nije ni cudo sto ih dele u porodilistu. Propustile svaki put. Pampers i baby love nikada

    ОдговориИзбриши

Постави коментар