Eveline SOS Booster (serum za trepavice) - moje iskustvo

Eveline SOS Booster (serum za trepavice) - moje iskustvo 

S obzirom na to da imam kratke i spuštene trepavice koje su pritom malo i oštećene od svakodnevnog nanošenja i skidanja maskare odlučila sam da probam Eveline SOS Booster 5u1 sa arganovim uljem. Pre nego što sam kupila ovaj proizvod pročitala sam iskustva drugih na internetu čiji su utisci uglavnom bili manje ili više pozitivni.

Ovaj serum namenjen je za regenerisanje, zatim poboljšanje rasta, gustine i volumena trepavica kao i za sprečavanje njihovog ispadanja. Može se nanositi uveče pre spavanja kako bi tokom noći delovao, ali i kao podloga za maskaru. Četkica je gumena kao i kod mnogih maskara, a sam serum ima  kremastu struktruku i bele je boje. Eveline SOS Booster 5u1 zapakovan je u crno-zlatnu kutiju i pakovanje od 10 ml (kao za maskaru) u istoj kombinaciji boja.

Koristim ga duže od mesec dana i zadovoljna sam, ali ne i oduševljena. Uglavnom ga nanosim uveče, a nekada i kao podlogu za maskaru. Serum izdužuje trepavice kada ga stavljam i pojačava volumen. Kada ga nanesem pre spavanja trepavice su krute (jer ga upiju) čak i nakon umivanja što se meni sviđa jer mnogo lakše i brže nanesem maskaru i trepavice  budu duže i izvijenije nego samo sa maskarom. Nekada se malo slepe, ali ih vrlo lako razdvojim prstom ili ih raščešljam.

Ipak, ako vam je maskara prostala suva onda je bolje da ga stavite kao podlogu jer će vam u suprotnom trepavice biti potpuno krute i stvrdnute odnosno nezahvalne za oblikovanje i podizanje. U tom slučaju sačekajte do pola minuta nakon nanošenja jer ako prođe dva, tri minuta i tek onda stavite maskaru serum će se skroz osušiti. Ako inače uopšte ne volite osećaj "krutih trepavica" onda je svakako bolje da vam serum služi kao podloga za maskaru. Čini mi se da su mi trepavice malo gušće nego što su bile, ali možda je u pitanju i placebo efekat.

Sveukupni utisak je da ovo sredstvo daje pozitivne rezultate, ali nu blizu kako je navedeno na pakovanju proizvoda. Od 1 do 5 ocena je 3. Ako ga uporedim sa Eveline 8u1 zaštitnim lakom  za nokte, koji je zaista fantastičan i potpuno jača i oporavlja nokte (pisaću o tom proizvdu u nekom od narednih postova) razlika u rezultatima koje daju (shodno tome šta piše u opisu na pakovanju) je velika.

Dakle, serum za trepavice je dobar proizvod, ali ne i odličan. Košta oko 400 dinara tako da sigurno nećete baciti pare ako ga uzmete jer je cena povoljna, a i ono što je sigurno izdužuje trepavice i pojačava njihov volumen čak i na mojim kratkim i spuštenim trepavicama.


Коментари