EVELINE BIG VOLUME EXPLOSION vs EVELINE MEGA MAX maskara - uporedna recenzija

EVELINE BIG VOLUME EXPLOSION vs EVELINE MEGA MAX maskara - uporedna recenzija

U ovom postu kao što vidite i u njegovom samom naslovu prenosim vam lično iskustvo sa upotrebom dve maskare od kozmetičke kuće EVELINE koja na tržištu postoji već dugi niz godina, a postala je prepoznatljiva prvenstveno po proizvodima za negu i jačanje noktiju među kojima je i čuveni 8u1 zaštitni lak.

EVELINE ima i svoju make up i anti age kozmetičku liniju koja su se takođe pokazale kao dobre, a ističu se po kvalitetu i povoljnim cenama.

EVELINE BIG VOLUME EXPLOSION maskara - recenzija

Kao što možete da vidite i na fotografiji ova maskara ima fensi zlatno pakovanje od 11 ml i silikonsku deblju četkicu koja zaista izgleda impresivno, moćno i vrlo obećavajuće iako ja retko kupujem maskare sa debelim četkicama jer uglavnom ne odgovaraju mojim kratkim, spuštenim i retkim trepavicama.

U praksi četkica se pokazala kao solidna mada moram da napomenem da čak bolje i skuplje maskare koje sam koristila (Max Factor 2000 calorie, Maybelline Colossal i druge) u mom slučaju ne mogu da naprave bum, dramatičan, ekstravagantan ili BIG VOLUME EXPLOSION izgled. Jednostavno, trepavice nikad ne mogu do te mere da mi budu izdužene i podignute što je slučaj i sa ovom maskarom osim kad koristim EVELINE SOS Booster - serum za trepavice ili uvijač koji ne praktikujem često zbog lomljenja ionako slabih i tankih trepavica.

Dakle, efekat je što se tiče podizanja trepavica kao i kod ostalih maskara solidan, ali ono što mi se sviđa je to što četkica lepo raščešljava i razdvaja trepavice, slepljivanje je minimalno i grudvica gotovo i da nema. Potrebno je oko dva,tri minuta da se maskara malo osuši ukoliko nanosite drugi sloj mada posle određenog vremena korišćenja ona se kao i sve maskare sasušuje tako da kasnije i nema potrebe za tim. Takođe, za razliku od nekih silikonskih četkica koje mi prilikom nanošenja iritiraju oči i kapke sa ovom to nije bio slučaj.

BIG VOLUME EXPLOSION maskaru kupila sam u apoteci koja zastupa EVELINE proizvode i cena je bila oko 360 dinara mada sam na nekim sajtovima videla da je skuplja odnosno oko 400, 500 dinara.

EVELINE MEGA MAX maskara - recenzija

EVELINE MEGA MAX maskara ima fensi crno pakovanje od 10 ml i deblju četkicu od sintetičkih vlakana koja ja više volim od silikonskih.



MEGA MAX se za razliku od BIG VOLUME EXPLOSION maskare gotovo odmah suši tako da nije potrebno da se čeka ukoliko nanosite drugi sloj. Takođe, ova maskara vrlo lepo raščešljava i razdvaja trepavice što mi se jako sviđa i solidno ih izdužuje i uvija. Ukoliko bih je uporedila sa BIG VOLUME EXPLOSION zaključak bi bio da MEGA MAX bolje raščešljava dok je efekat podizanja i uvijanja približan odnosno solidan kod obe mada opet napominjem da kod žena koje prirodno imaju duge i podignute trepavice maskare sa debelom četkicom postižu mnogo bolji efekat.

MEGA MAX  maskaru sam platila oko 410 dinara takođe u apoteci koja zastupa EVELINE kozmetiku mada je njena cena uglavnom malo skuplja.

Obe maskare takođe imaju suženje u donjem delu otvora koje sprečava da na četkici bude viška proizvoda što je još jedan plus pored cene koja je povoljna i opravdava kvalitet.





Коментари