Za početak malo o blogu


Za početak malo o blogu

Drage buduće mame i one koje već to jeste ovaj blog je posvećen vama. Kao novopečena majka male devojčice shvatila sam koliko je odgovorna uloga majke i šta znači biti majka. Susrela sam se različitim dobrim i lošim iskustvima trudnica, porodilja, dugogodišnjih majki i žena koje tek planiraju proširenje porodice i to je ono što me je nakon dubokog razmišljana najviše pokrenulo da započnem pisanje ovog bloga.


Kao i većina žena koje su prvi put ostale u drugom stanju dosta sam se raspitivala o svemu kod ginekologa i drugih lekara, razgovarala sa drugaricama i rođakama koje već imaju decu, istraživala o raznim temama u vezi sa trudnoćom, porođajem i gajenjem beba.
Gotovo da bih mogla da napišem mini priručnik za mame na osnovu svih informacija koje sam upijala kao sunđer jer me je sve to zanimalo do detalja. Naučila sam dosta toga, sprovela odabir bitnog od nebitnog i ušla u suštinu većine problema sa kojima će se svaka od nas bar nekad susresti. 

Odmah na početku da razjasnimo da ne postoji jedinstvena formula kako dobro podneti trudnoću i porođaj i kako biti dobra majka, jer organizam i psiha svake žene su različiti kao što je i svako dete posebno na svoj način.

Kada je u pitanju zdravlje majke i bebe doktori su ti koji određuju terapiju i metod lečenja iako postoji i niz prirodnih lekova poput čajeva koji podstiču nadolaženje mleka ili suzbijaju grčeve kod beba. To je samo jedan od najčešćih problema sa kojima se majke susreću, a u mom blogu biće reči o pravilnom održavanju trudnoće, poželjnoj ishrani, pripremama za porođaj, mogućim porođajnim i postporođajnim komplikacijama, gajenju i ishrani beba. 

Davaću jasna objašnjenja o svemu, precizne informacije i smernice kako da postupite i kome da se obratite ako vas nešto muči ili ako niste sigurne šta je u pitanju. Neću vas daviti stručnim terminima i neću biti preopširna jer ni sama po struci nisam lekar, ali sam zato izuzetno radoznala i znam dobro da pišem jer je to suština mog novinarskog posla. 

Nadam se da ćete čitajući moje tekstove donekle, ako ne i u velikoj meri razjasniti svoje nedoumice i obratiti mi se ako želite da saznate nešto više, ili da mi uputite savet, kritiku, pohvalu. Otvorena sam za razgovor sa vama i volela bih da podelite sa mnom vaša trudnička, porođajna i majčinska iskustva, odnosno sve ono što ste doživele i kako ste se tada osećale. 

Ovo je ukratko o motivima za pisanje i temama mog bloga, 

Vaša Andrijana, požrtvovana i privržena majka divne devojčice Lenke i novinarka po struci. 



Коментари